1 vecka sedan

Hej hej

Just nu sitter jag här och ögonen håller på att lägga av. Jag är så trött. Blir alltid trött mellan 22.30 - 23.00 på kvällarna, helst så sover jag innan 23.00.
Men eftersom jag har tänkt att skriva varje kväll men de aldrig blivit av tänkte jag skriva ikväll då.

Idag vaknade jag som vanligt 09.30, åt frukost, sen la jag mig och läste ut en bok. Sen kom Ida från ingenstans och frågade om inte jag skulle med och käka lunch på Lotties, så det gjorde jag. Ida bjöd mig :) Tack tack <3
Sen så gick jag, Zanna och Per på ica, sen upp till farmor och farfar och spelade en plump, jag kom tvåa :)
Sen hem, käkade middag, duschade och sminkade mig lite, sen gick jag, mamma, Zanna och Per på musikalen. Den var faktiskt bra :) Dom tappade bara texten 1 gång och det var i en sång, dom andra kvällarna hade dom tydligen tappat texten ganska mycket, men inte ikväll :)

Nu ska vi se vad som har hänt sen sist då.

I Fredags minns jag inte riktigt vad jag gjorde på dagen, men på kvällen så skjutsade jag, mamma och pappa in morfar och Monica till flyget i stan, sen så åkte vi och köpte en vagn till mig :) Sen vidare till lägenheten och packade ner alla kläder, och sen hem.

I Lördags när jag vaknade så säger pappa att mamma har hittat exakt likadan vagn på blocket som jag köpte på Torsdagen, denna vagn var 1000 kr billigare och var bara använd till 1 barn, medans vagnen jag köpte va använd på 2 barn. Men men, de va ju som redan gjort nu då, lite surt att bli lurad så bara.

Sen bar det iväg upp till slalombacken och grilla hamburgare med Inger och Ida eftersom att det var rally. Det gick bra det, men det var lite segt.
När det slutade så klippte Natalie mig. Tack <3
Sen for jag upp till morfar och Monica och grillade med Zanna och Per eftersom att dom är hund och husvakt :) Sen kollade vi på Robinson, sen hem och sova.

I Söndags så gjorde jag väl inte allt för mycket, minns faktiskt inte vad jag gjorde.

I Måndags åkte jag in till Östersund. Träffade upp Ida, Micka och en klasskompis till dom. Så gick vi Ragnars och käkade en sallad till lunch, sen gick vi lite på stan.
Sen mötte jag upp Johan, så gick vi till föräldrabarnhälsan och pratade lite. Vi kom ingen vart, men men. Det ända som var bra med det där samtalet var att jag fick klart för mig om pappadagarna. Johan ska alltså inte ta dom.

Sen så ringde hans mamma, pratade på om en massa som hade med pengar att göra.
Är glad att jag har min familj, släkt och vännerna som finns här för mig <3

I Tisdags så var jag till bm 10.00, lyssnade på hjärtljudet <3 tod massa prover och mätte barnet, jätte mysigt var det :) Jag har nu gått in i V. 31, bara 9 veckor kvar nu :)
Sen så käkade jag och mamma lunch från Lotties :) Sen åkte vi på föräldragruppen. Vi kollade på en forlossningsfilm, är inte ett dugg nervös inför forlossningen konstigt nog, men ja hinner nig bli :P
Sen så la jag och Novalie oss och sov 1,5 timme :) Sen så spelade ja en plump med Bengan, Gunilla och Inger, sen en rummy med Inger.

Igår så vaknade jag som vanligt 09.30, käkade frukost, sen gick jag Zanna och Per till farmor och farfar och spelade kort och fikade. Sen hem och käka middag.
Sen upp till morfar och monica, lekte med Novalie medans Zanna stökade undan lite. Sen kom Inger och hämtade mig så vi åkte till Bengan och Gunilla och spela en plump, sen skjutsade hon mig till morfar och monica igen så kollade jag på en dokumentär med Zanna. Sen kom Ida förbi så hon skjutsade hem mig.
Så när jag skulle lägga mig så trodde jag att jag skulle dö. Hade foglossningen eller nå liknande, trodde ärligt att jag höll på att öppna mig ja. Men Zanna lugnade mig så till slut somnade jag :P

I morgon så ska jag och mamma åka in till stan och handla klart det sista inför studenten, och sen lite övriga kläder till mig eftersom att jag inte kan ha någonting alls längre typ.
Så ska jag även försöka hitta en 1 års present till Tullerullan Novalie. Och en morsdagspresent till mamma :)
Så ska vi packa ihop lite mer saker från lägenheten som jag inet behöver där och ta med hem.
Ska även träffa försäkringskassan i morgon och fixa med lite papper och så.

Jag har panik eftersom att jag inte hittar någon soffa!!!!!

Jag får iaf flytta in i den nya lägenheten 22 Juni :)
Så fyller jag år på Måndag :)
Så ska jag träffa IFO på Tisdag och prata om massa saker, med bidraget och så.
Nu börjar allting närma sig med stora steg. I morgon är de prick 1 vecka kvar tills jag ta studenten, de är sjukt :P

Näe nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna och sen börja på en ny bok!

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0