Trötter

Hej hej

Vaknade 05.45 i morse av Novalie, men hon somnade om 20 minuter, och jag hade hur ont i huve som helst. Men till slut så gick Zanna och Novalie upp så jag la mig och sov en stund till. Men sov inte riktigt för jag orkade inte ställa klockan så trodde jag skulle försova mig. Skulle till bm 10.30.

Ja. jag klev upp och käkade och så, sen gick jag, Zanna och Novalie till mamma och pappa så for jag och Zanna till bm, fick vänta 20 minuter för att hon var sen. Ja men till slut fick jag iaf komma in. Då säger hon:
Du har väl inte ätit någonting nu då?
Jo säger jag?
Hon hade inte sagt ett skit om att ja inte fick äta innan jag kom.  
Jaha, men vi ska ju ta ett blodsockertest.
Suuuuuuuuuuuuuuuuck! Jag ska inte behöva ta mer prover, men jodå, enligt henne ska jag de. Så jag tog ett test och det var precis på gränsen till för högt, men hon sa ändå att ja kanske skulle behöva göra ett sånt där diabetestest igen, hon skulle ringa mig om dom andra tyckte ja skulle komma tillbaka.
De ringde någon från dolt nummer förut, men svarade inte. Och ingen lämnade nå meddelande så det var tydligen inte så viktigt. Ska dit igen på Tisdag om inte min lilla bebis ha velat kika ut innan dess, och jag hoppas verkligen den vill komma nu snart, nu är jag så less!!

Ja sen när jag kom hem så kollade jag lite på TV, sen la jag och Novalie oss och sov. Över 2½ timme, skönt :) Sen var det middag, sen kom morfar, monica och Annmarie och hälsade på, så käkade vi glass sen gick vi till mig för Annmarie ville se lägenheten :)

Zanna har städa hela min lägenhet :) Hon är så snäll min syster :) Hon ha dammtorka, dammsugit och torkat golven :) Så nu lukta de gott här :) Och i Söndags så renbäddade hon och bäddade bebisens säng :) Älskar min syster ja <3

Näe nu ska vi spela en rummy innan vi lägger oss. Hoppas på BB inatt, men det tror jag verkligen inte att det blir tråkigt nog :(

Svar till Saras kommentar:
www.Parfym.se heter sidan :)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0