Sven Volter!

Hej hej

Idag vaknade jag 06.10 för att gå och pinka, sen när jag precis höll på att somna igen så vaknade Novalie, så då var det ingen mer sömn på ett tag. Roade henne ett tag, hon gav mig pussar, och bet mig. Snäll hon är med moster sin :)
Men hon kan ju iaf säga Malin nu, fast hon uttalar de "Mooona" Haha, gullungen min :)

klockan 8 klev jag, Zanna och Novalie upp och käkade frukost, sen la jag mig och läste 2 kapitel, sen somnade jag om och vaknade igen 12.00. Måste passa på att vila upp mig nu, eftersom att den lilla bebisen ändå inte vill kika fram än :(

Ringde Diana och surrade med henne 30 minuter när jag vaknade. Så skulle jag hoppa in i duschen, och det gjorde jag oxå, så måste jag vrida på varmt först tills de blir varmt och sen jämna ut det med kallt vatten så att det går att duscha i. Men de blev aldrig kallare när jag vred på kallt så jag stängde av allt varmvatten och hade bara kallt på, men det blev bara varmare och varmare, de ångade som satan, så ja ringde mamma och hon skickade hit pappa och han blev lika brydd som mig. Så satte han upp en lampa i hallen sen åkte jag med han hem och duschade där.

Sen kom iaf Diana ner, vi gjorde inte så mycket. Hon visade en jätte bra sida med jätte billiga parfymer och sånt. Min mascara tex, den kostar 170 kr i butiken och 99 kr på denna sida, hur bra som helst. Så nu sitter jag iaf och ska välja ut en parfym ja ska betälla.
Ja men iaf, sen vaknade Zanna och Novalie så då for vi upp till farmor och farfar och spelade en plump, ingen aning om hur det gick för mig :P
Sen på ICA och handla. Så säger Diana såhär till mig
- Såg du vem det där va?
- Näe säger jag och kolla runt lite
- Det var ju Sven Volter.
- Vaaaa?!! säger jag. Vart då?
- Där säger Diana och pekar.
Då var jag vara tvungen att gå en extra sväng till så jag fick se han :P hihi.

Jag och Diana gjorde mat här hos mig, kycklingnuggets eller vad de heter :P och ris. Mumma :) Så köpte Diana jordgubbar och grädde till efterrätt :) Gott gott :) Tack <3

Sen så diskade vi undan, så kom Zanna och Novalie, så hoppade dom i badet och sen torkade, smörjde, toppsa öronen, satte på blöja, pyjamas och borsta tänderna på lilltrollet :)
Sen så satte jag mig och betala räkningar, och nu sitter jag här ensam och ska som sagt välja ut en parfym.

Igår kväll så kollade jag, mamma och Zanna på nya wallander. Kuriren. Den va ganska bra.

Näe nu kommer dom här tillbaka.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Diana

Du kom 3a :p haha. Och varsogod :) <3

2009-07-28 @ 00:26:01
URL: http://diaaaana.blogg.se/
Postat av: Zahra

vad heter sidan?=)

2009-07-28 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0