Söndag

Hej hej

Vaknade för ett tag sedan. Ska snart käka lite frukost och sen gå till mamma och pappa.

I Fredags så gjorde jag inte så mycket. Va hos Zanna och kollade lite på datorn, så pratade vi lite sen la vi oss och sov.

Igår så vaknade jag av Novalie som varje morgon, så jag klev faktiskt upp med henne och Zanna, de är inte vanligt att jag gör det. Haha.
Så gick vi till mamma och pappa efter ett tag, sen la jag mig och sov 1½ timme med Novalie innan lunch :) Sen åkte jag Zanna, Ida och Novalie upp till Bengan och Gunilla och spelade en plump, ja kom tvåa. Sen skjutsade Zanna och Ida hem mig och Novalie så la vi oss och sov igen, denna gång 1 timme och 10 minuter, skönt :) Sen for jag, Ida och mamma på ica och handlade, sen gjorde vi tacos :D Hur gott som helst. Kom på nu att jag gå hem till mamma och pappa och käka tacos istället för en torr hårdbrödbit här :P

Ja vi åt och åt, och gott var det :) Sen for vi på time och skulle hyra en film, men då ser jag att det kommit ut en ny Wallander. Kuriren hette den, så vi skynda hem till mamma och pappa så laddade jag ner den, gick gick fort tyckte jag, men den hann aldrig bli klar innan vi somnade :P
Så vi gick till Zanna och käkade chips, godis och drack dricka. Ida och Zanna satt i tvrummet och jag i köket :P Sociala vi var. Haha.

Ja sen så va de ganska mycket som förstörde min kväll.
Ja du din patetiskajävle.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0