Pepp :D

Hej hej

Kom precis hem från bilbingon, vann ingenting denna gång heller :( Men jag får kanske nöja mig med att jag redan vunnit i sommar!

Jag är hur pepp som helst på att åka på BB i natt, men tror inte att jag kommer göra det :( Vill ha ut min lilla bebis nu :) <3

Jag och Zanna ska snart åka till Diana och hämta en bok, sen hem till mig och hämta min bok och sen till Zanna. Då ska jag duscha, och sen lägga mig och läsa ut boken jag läser nu. Den är ganska bra, den är hemsk. Den är sann och handlar om en flicka som blir våltagen av hennes pappa från hon är 6 år tills hon är 14 år, och när hon är 14 blir hon gravid, och håller på att dö på grund av att doktorn gjorde abort fast det var försent. Ja den är hemsk.

Näe nu ska jag gå, mår illa.

Nu uppdaterade jag igen emma :) haha..

Juste, va på brödbiten med emma och Novalie idag oxå och fikade, mysigt :) Sen gick vi hem och käkade melon och pratade lite :) <3

/Malin Håkansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0