Östersund

Hej hej

Sitter här och väntar på att mamma, Zanna och Novalie ska bli klar någon gång så att vi kan åka in till Östersund. Vi ska in och handla till min lägenhet så jag kan börja bo där så ska vi hälsa på mormor, Jan, Anette och Alexander.
Sen ikväll så ska vi åka till Lit på campingen där och hälsa på mammas kompisar som är där, så ska vi grilla och så med dom, mysigt :)
Sen ska vi åka tillbaka till Östersund och sova där tills i morgon i lägenheten.

Har inte blivit så mycket skrivande i bloggen eftersom att det är så varmt ute på dagarna, så jag ligger nere vid älven hela dagarna eller ute i hammocken. Sen på kvällarna försöker jag komma i ordning i lägenheten, men det är lika varmt då så det går segt, men snart så börjar jag väl få allting på plats.

Kan ju säga att det inte är så roligt att vara gravid i denna värme, uscha säger jag. Men snart kommer den lilla ut :) Åh vad jag längtar :) <3

Känns skönt att du gick med på förslaget jag hade att komma med, eftersom att jag vill att vårat barn ska ha det så bra som möjligt.
Fast jag tror inte att du är medveten om vad du gått med på och vad ag sagt, alltså jag tror inte att du fattar, men det märks ju, och det kommer inte bli någon skillnad för dig, det blir bara skillnad för den lilla som kommer få det bäst såhär.
Sen så hoppas jag ju att du kommer vilja komma och hälsa på och skapa dig en relation med ditt barn, att du tar dig tid! Och även att jag och barnet kommer och hälsar på dig.

Nu är det bara 25 dagar kvar tills du är beräknad att se ljuset för första gången :)
Är inte ett dugg nervös :P haha, men jag hinner nog bli!
Men nu känns det verkligen på kroppen att jag är gravid, tungt, varmt och jobbigt, och lite ont här och där, men de är värt det :)

Näe nu ska jag kolla så jag har med mig allting så ska jag borsta tänderna.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0