Ny mobiltelefon

Hej hej

I Torsdags åkte jag, mamma, Zanna och Novalie in till Östersund. När vi kom fram till stan så åkte vi på coop och handlade lite lunch sen for vi till campingen i Lit och hälsade på mammas kompisar, så käkade vi en god lunch och satt och pratade och så, sen for vi till stan igen till min lägenhet. Jag la mig och sov 1 timme sen käkade vi jordgubbar med mormor :)
Sen for jag och mamma på Willys och handlade, sen hem till lägenheten och käka lite middag, sen kom Jan, Anette och Alexander och hälsade på så då käkade vi lite glass, tro vi bara åt den dagen som det låter :P

Igår så fyndade jag en tvbänk för 175 kr som såg ut precis som ny, jätte fin var den :) Så köpte jag en ny mobiltelefon oxå, en sony ericsson w595 :)
Sen bar det av hem till Hammarstrand igen. Då åkte jag till min lägenhet och packade upp alla varor, hämtade ut paketet från jotex, sen gick jag hem till mamma och käkade lite, sen vidare till Zanna.

I morse så vaknade jag 09.00. Duschade, och sen har jag väl inte gjort så mycket mer. Ikväll ska vi iaf till morfar och Monica och käka middag, tacos ska vi få :)
Pappa, farfar och Leif kommer hem från fjällen idag oxå.

Och i morgon kanske vi drar på frösözoo hela familjen :) Sen ska vi gå ut och käka på Jack and Rabbit :) mysigt! Hoppas att det blir i morgon, och att det blir fint väder.

Näe nu ska jag gå och fixa mig ett ansikte.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: emma

tack för uppdataeringen.:) hoppas det blir lite mer ofta nu då;)

2009-07-22 @ 22:20:30
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0