Middag

Hej hej

Nu ikväll så har vi varit hos morfar och Monica och käka tacos, och det var så underbart gott :)
Sen stannade vi en stund och pratade och umgicks, så blev det daimtårta till efterrätt :)
Sen så gick vi hem för Novalie gumman skulle sova, jag och mamma gick till min lägenhet och packa upp lite mer saker, så hämtade jag min kamera.

I morgon så åker hela familjen på Frösözoo :) Det bli så mysigt :) Och sen ska vi ut och äta. Alltid lika roligt att hitta på någonting med hela familjen, de händer ju inte allt för ofta, och det ska det inte göra heller tycker jag.
Men någon gång då och då liksom, de blir mer uppskattat då.

Näe nu ska jag gå och ta ut vitlöksbröden som är i ugnen som jag och pappa ska äta innan jag går över till Zanna och lägger mig.
Sover där tills jag flyttar in i min lägenhet.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej du kul att det är uppskattat men jag tycker att vi gör saker ofta jag tex äter middag ihop rätt ofta ha ha

2009-07-06 @ 22:39:55
Postat av: Petronella

Hej har frågestund på min blogg så kika gärna förbi och ställ en fråga eller flera så är du snäll :) kram

2009-07-06 @ 22:56:29
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0