Lugnare

Nu är jag lite lugnare. Nu har jag pratat med IFO om de här med vårdnaden. Och jag tror att det kommer bli bra till slut.
Det som känns jobbigt är allt strul innan, och speciellt att ta debnna diskution med dig. Men jag tänker stå på mig, jag vill att mitt barn ska ha det bra, det är det jag strävar efter, inte efter att jävlas.

Och du vet vad jag menar med de här med vårdnaden. Jag kommer inte ta ifrån dig ditt barn, de handla bara om att jag inte vågar lämna mitt barn till dig själv fören du bevisat för mig att du kan ta hand om dig själv, och att du flyttar till någonting eget. Och du kommer visst få ha ditt barn själv, även om jag nu få enskildvårdnad.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0