Längesen

Hej hej

Har ingen aning om vad som har hänt sedan sist :P Men jag tänkte att jag skulle göra ett försök till att uppdatera er lite :P Emma ha tjata på mig några dagar så nu är de här för hennes skull :)

Ja vart ska jag börja då?

Det har varit Ankrace, jag vann ingenting :( Men jag hade iaf jätte kul och trevligt där så det var ju bra :)
Det har varit Hammarstrandsmarknad oxå, inte mycket alls att se tycker jag. Det blir ju bara sämre och sämre för varje år som går, tråkigt nog.
Ja, sen på kvällen efter marknaden så är det ju "fest" på kaffestugan, jag var barnvakt till Novalie gumman :) Sofie va snäll och höll mig sällskap på kvällen :) vi köpte lite godis, kollade på film och pratade lite :) Sen när Sofie gick hem så ringde Zanna på min mobil och jag hade inte mobilen på ljudlöst så Novalie vaknade, så jag skrev ett sms till Zanna att hon inte skulle ringa nå mer för Novalie hade vakna, då börjar hon ringa som en tok och jag hann inte stänga av telefonen, så där låg jag i sängen 00.15 på natten med Novalie vaken. Hon somnade igen 03.30 och vaknade sedan 06.30 och var pigg och ville kliva upp. Då var inte jag så glad, men jag tog upp henne, gav henne frukost, tvättade henne och klädde på henne, så tänkte jag att vi skulle leka lite, men de ville inte hon, hon ville sova, och de tackade jag för :) Så vi la oss igen och sov 2 timmar :)

Jag har varit på traktorrace :) Det var lika roligt i år som första året :) Hände liete roliga saker :) Men jag är lite sur över att jag missade gräsklipparracet, men ska gå i Augusti :)
Så har det ju varit Diggiloo. Jag ha lika gärna kunna skippa de i år känns de som. Det var inte alls nå bra, eller visst de gick att se, men det var verkligen inge bra. Inte så bra artister och inga kända, utom Etype och han är ju sämst live, han kan ju inte sjunga hans egna låtar ens. Men men, de är ju gjort nu, och hade en trevlig stund med min syster och faster.

Jag har ju även flyttat in på riktigt i min lägenhet :) Minns inte när jag sov där första natten, men det var väl kanske 1½ vecka sedan iaf, nästan 2 veckor sen tillochmed kanske.
Sov där några nätter själv och det var jätte tråkigt att vara själv. Från att ha bott hemma hos mamma och pappa med folk som springer där från att man kliver upp tills man lägger sig, så kommer man till min lägenhet och där sitter jag själv, och tyst är det.
Så jag och Zanna kom på att vi kunde ju bo hos varandra varannan vecka (inte bokstavligen). Så Novalie och Zanna flyttade in förra Söndagen eller om det var Måndagen så bodde dom hos mig hela veckan, jätte mysigt hade vi :) Så sov Sofie med oss en natt oxå :)
Sen var det dags för mig att flytta in hos Zanna och Novalie i Söndags, och här sitter jag nu och skriver för fulla muggar medans Zanna kolla på TV, fast jag kolla lite ja med :P

Jag och mamma har även varit på IKEA, jag bytte lite saker som jag hade köpt fel, plus att ja köpte massa andra saker som behövdes till mitt lilla hem :P Men än är det mycket kvar som behövs har jag märkt :P

Har även hittat mina deömsoffor som jag ska få köpa :) Väntar bara på att dom ska sänka priset på dom 2000 som dom gör varannan vecka eller vad det är.

Jennifer gumman va även ända på Hammarn och hälsade på enbart mig :) Har saknat henne. Från att ha varit med varandra varje dag typ i 3 år till att inte ses på mer än 1 månad, knappt pratat med varandra. Näe mend e va kul :)

Jag, Zanna, Emma och Sofie har invigt min lägenhet med middag oxå, tacos blev det, gott gott :)

Nu är det bara 4 dagar kvar tills att det är beräknat att den lilla bebisen ska kika fram, jag längta snart ihjäl mig :) Vi få se när den vill kika fram :)

Näe nu ska ja skriva till Emma att ja ha skrivit mer än vad det någonsin var tänkt, och inget vettigt blev de skrivet heller.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0