Ingen bebis!

Hej hej

Idag vaknade jag kl 07.00 av Novalie, låg vaken och pratade, lekte och pussades med henne 1 timme tills Zanna och hon klev upp och käkade frukost, då somnade jag om och vaknade 12.00, skönt :) Måste ju passa på att sova nu när den lilla bebisen ändå inte vill kika fram :( Åh är så less nu, tänk att få ha sin lilla bebisen i famnen, pussa, krama, gosa och lukta på den lilla. Men jag få nog vänta ett bra tag till som de känns :(
Känns som om jag kommer bli överlycklig när jag få den första värken (Dock tror ingen annan de, dom tror att jag kommer ångra mig och undra vad fan jag gett mig in på. Till allting är klart såklart.) Haha. Näe men jag hoppas att den lilla kommer i morgon, för jag vill  inte ha ett Augustibarn.

När jag vaknade så käkade jag frukost och gjorde mig klar, sen gick jag hem till mamma och pappa, så for jag, Zanna och Novalie upp till morfar och monica och käkade vofflor, så var Jan, Anette och Alexander där med :) Sen tog jag med mig Alexander ner på byn, mötte även upp Diana på vägen. Vi gick och handla, tog ut pengar och sen gick vi hem till mamma och pappa. Så lekte ja massa med Alexander och Novalie, sen så kom Jan och Anette.
Då gick jag, Zanna, Novalie och Anette på ICA och handlade, så visade jag min lägenhet, sen åkte dom hem och jag och Zanna gjorde Novalie klar till natten sen la vi oss och kolla på TV.

Och nu står Zanna i duschen, och jag tänkte jag skulle diska undan de lilla som är, och sen lägga oss och läsa. Har snart läst ut boken jag läser, men jag vill inte att den ska ta slut. Är den bästa boken jag någonsin läst.

Blev inte så mycket klokare av vilka som läser min blogg, men skulle som sagt vara roligt att veta, och även veta om det är någon som har en egen blogg man kan kika in i :)

Näe, disken var det ja.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag läser din blogg då och då, hoppas din lilla där inne bestämmer sig för att komma snart så du får se vem som gömmt sig där inne:) Lycka till! / Magda

2009-07-30 @ 10:54:49
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0