Frösözoo

Hej hej

Uppe med tuppen idag. Jag och Zanna ska nämnligen på jensens kläder och stööks och kolla för rean börjar där idag. Få se om jag hittar någonting som passar, mina vanliga kläder passar ju som sagt inte längre, plus att mina fötter är så uppsväld så skor är väl bara att glömma det med. Men vad förlora jag om jag gå dit att kolla då? Ja precis, ingenting :P

I Söndags så for hela familjen in till Östersund på Frösözoo :) Vi gick runt där och kollade på alla djuren i några timmar, spelade på lite olika spel och köpte lotter och så. Vann såklart ingenting.
Eller jo, mamma fiskade upp en sån här påse (Som det alltid är vinnst i) så hon vann en rosa kanin :P
Efter att vi varit där flera timmar så packade vi in oss i bilen och for ut till lägenheten och vilade en stund. Sen så skulle vi ut och käka. Jag tror inte att det är meningen att jag ska få äta på Jack And Rabbit, för det var ju såklart stängt där i Söndags. Men vi åkte på matkällaren och käkade istället. Jag tog en black and white och dom andra pizza, super gott och mysigt hade vi :)
Sen åkrte vi tll lägenheten igen och packa på min tvbänk på släpvagnen, sen hem på Hammarn och packa ut den och skruva upp den, haha lättare sagt än gjort tyckte pappa eftersom han inte hade en aning om hur den skulle se ut :P Men jag tror nog att det blev rätt :)

Igår så gjorde jag typ ingenting på hela dagen känns de som. Men när jag tänker efter så var vi ju faktiskt i min lägenhet och pyssla på ganska så mycket. Möblerade om, tog dit mer möbler, hände upp tavlor, krokar och ja en massa saker. Jag upptäckte även att jag köpt fel saker som man sätter upp en hylla med så måste åka in till IKEA och byta dom, eller om någon annan kanske in?
Sen så spelade jag och Zanna rummy och käkade lite chips innan vi la oss :)

Haha, inte visste jag att du va så haj så du kan kommenter här på min blogg mamma :P
Men det jag menade med att det uppskattas mer om man inte gör saker tillsammans så ofta är mer störra saker. Äta middag tillsammans är oxå mysigt, men det är så vardagligt :P

Jag tycker iaf att jag har världens bästa familj. Ni ställer alltid upp, finns alltid där, och hjälper till med allting man ber er om :)
Ni är guld värd!
Älskar er <3

Näe nu ska jag käka frukost. Det borde väl gå bra om jag käka frukost nu, och sen åker till BM 11.30 när jag har tid, då kan de fan inte visa någonting på blodsockertestet. För om det gör det så vet ja inte vad jag gör.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0