Döda Fallet

Hej hej

Har precis käkat middag. Grillat blev det idag, super gott :) Så nu är jag mätt.
Innan maten så sov jag 1 timme, eller jag halvsov, men skönt var det. Nu är jag lite piggare iaf.

Idag var jag hos BM. Lyssnade på hjärtljuden, mysigt :) Så mätte vi och kollade lite saker. Jag tog inga prover idag, men jag va tvungen att ta ett pissprov för att jag har så mycket vätska i kroppen, men det var ingen fara med det.
Så pratade vi lite om lite saker, så måste ringa i morgon och höra hur allt de där funkar.

Efter att vi jag varit där så åkte vi hela familjen till döda fallet för att vi skulle käka lite lunch, och jag tänker aldrig mer äta där iaf.
Jag och Zanna tog varsin hamburgetallrik, och hamburgaren va iskall och brödet hårt, så vi ville ha tillbaka pengar, och till slut så fick vi det, men sur blev hon.

Näe nu ska jag och Zanna till lägenheten coh fixa lite :)

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: emma

2009-07-13 @ 21:46:17
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: emma

MALIN! NU UPPDATERAR DU! :D

2009-07-16 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0