Augustibarn

Hej hej

I morse vaknade jag runt 10.30 tiden tror jag. Klev upp och käkade frukost tillsammans med Sofie och Zanna. Sen gjorde vi oss klar så for vi upp till farmor och farfar och spelade en plump, jag vann, och jag hade bara 3 plumpar :) hihi. Sen for vi hem till mig och hämtade all tvätt, sen till Diana och hämta min mascara och Zannas parfym, sen hem till mamma och pappa och käka lunch och nu sitter jag här.
Bara Zanna har ätit klart ska vi gå till tvättstugan, sen handla och sen ska vi åka upp med mat till farmor och farfar.

Ikväll blir det grillat här :) Mumma!!

Igår så vaknade jag 10.30 med världens huvevärk, va nån slagt migrän, låg iaf och plågades i 2½ timme, sen kom mamma och tog blodsocker och blodtryck på mig, och allting såg bra ut.
Näe jag hade piggna till lite så hoppade jag in i duschen, sen gick jag hem till mamma och pappa och ringde Telia för dom hade skickat mig en räkning på 350 spänn för surf på mobilen.
För ungefär 3 veckor sedan så stod det 2 människor på ICA här på hammarn, dom haffade åt mig och Zanna och sa att vi skulle få gratis surf på internet på mobilerna i 30 dagar, de tackar man ju inte nej till, ja läste igenom kontraktet och ingenting skulle kosta, men så kommer denna räkning. Men jag ringde iaf dit och dom bad om ursäkt och ska skicka mig en ny fraktura, så de va bra :)
Sen skjutsade mamma upp mig till farmor och farfar och där var även Diana och Zanna, så spelade vi en plump och jag kom sist tror jag =/? Sen så gick vi hem och käkade, sen på ICA, sen for vi på bilbingo, vi vann ingenting :( Men var väldigt nära hela tiden iaf.

Sen hem till mig, Sofie sov oxå hos mig i natt :) Novalie sov hos mormor och morfar hon. Så vi fikade lite sen la vi oss och läste sen somnade vi.

Nu väntar jag även på att Ida ska ringa och säga att hon köpt mina 2 byråer och speglar på IKEA så jag får göra om lite hemma när hon kommer hem med dom :)

Hittade även ett par jätte fina soffor på blocket igår, mamma ringde på dom tidigt i morse men ingen svarade, så hon pratade in ett röstmeddelande, men dom ringde aldrig upp, så hon ringde till dom igen nyss och nu var dom såld. Typiskt! Det är nog inte meningen att jag ska ha nå andra soffor än dom på jysk, men dom är de ju inte längre extrapris på!

Näe nu ska jag gå och skynda på Zanna så vi hinner tvätta allting idag, för de är verkligen inte lite tvätt.

Kul att iaf 1 har kommenterat så jag vet vem som läser min blogg :) Ska kika in på din med :)

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag kan väl skriva en kommentar jag med om att jag läser din blogg så får du en till, men jag tror nog att du vet ganska så väl att jag läser så tyckte de inte va så nödvändigt vetande när du redan vet ;) haha.. <3 Jag sa ju att det skulle bli ett agustibarn redan när du berättade att du var gravid :p

2009-07-31 @ 15:07:33
URL: http://diaaaana.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag läser oxå =)

2009-07-31 @ 17:29:01
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0