Vilken helg

Hej hej.

I Fredags så ar jag på skolan, vi hade sovmorgon, och det behövdes verkligen.
Vi kollade bara på film på lektionen, vi hade Historia A, sen fick vi sluta, då gick jag på busst och tog 15.45 bussen hem, Diana och Daniel tog oxå den bussen så jag pratade med dom hela vägen hem, de gjorde ju bussresan lite snabbare iallafall.
När jag kom hem så åt jag middag, sen gickjag till Zanna och lekte och gosade med Novalie, sen hem och duscha, sen tillbaka till Zanna för att kolla på Let`s Dance.
Sen kom Diana ner, vi kollade klart på Let`s Dance, sen blev jag så trött så jag gick hem, la mig och kollade på film, sen ringde telefonen och allting blev kaos.

I går vaknade jag 10.00 skapligt trött var jagdå, somnade inte fören kvart över 3 halv 4 natten till Lördagen, men jag gick upp och åt frukost, sen gick jag till Zanna för att hjälpa henne med tårtan, sen gick vi och handlade och fixade det sista inför Lisas överraskningskväll.
Sen duschade jag och gjordemig klar, sen kom Lisa och Ida.
Lisa trodde att hon skulle till Zanna coh spela spel och bara umgås, men det hon inte visste var att jag, Zanna coh Ida hade gjort en jätte fin middag med, fläskfilè, potatisgratäng, sallad och såser till henne. Hon blev jätte glad och överraskad.
Efter middagen så blev det tårta som vi hade bakat till henne, den blev oxå jätte god.
Och efter det blev de massa spel och godis.
Kom hem halv 3 i natt.

Idag väckte pappa mig strax innan 1. Klev upp, åt frukost, och nu sitter jag här. Ska snart städa undan i köket, sen gå till Zanna och spela Buzz med henne och Lisa, och gosa med lilla Novalie.

Ikväll åker jag in till Östersund igen, ännu en vecka framför mig, men det ska nog gå bra :)
Natalie ska kanske klippa mig i veckan oxå..

Näe nu måste jag göra ett ryck, och göra klart allting innan jag ska till Zanna.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0