Torsdag

Hej hej

I morse var det bara att kliva upp 07.00 när klockan ringde och göra sig klar för ännu en skoldag.
Vi hade arbetsmiljö och säkerhet, inte alls någon rolig kurs verkar det vara, men men..
Efter den slutat så åkte jag hem, för vi kunde inte göra någonting på vårat projektarbete.

När jag kom hem så gjorde jag lunch, sen la jag mig och läste lite bloggar, men så gick strömmen här, vi hade knappt nå vatten heller, insåg att det inte bara var i min lägenhet, utan på många andra ställen oxå, så jag satte på en film - Isprinsessan, och precis när jag höll på att somna så ringer Natalie, jag va jätte sugen på att äta på sub, så Natalie sa att jag skulle åka ner på stan så kunde vi äta middag där idag, sagt och gjort, satte mig på första bästa buss, men när jag kom ner på stan så fanns de ingen ström där heller, så jag och Natalie for till henne och väntade, men til slut så kom den tillbaka.
Då for vi ner på stan och år, mumsigt ;)

Sen vidare hem till mig, låg och pratade en stund, sen så spelade vi en Rummy, Natalie vann. Sen så åkte hon hem och jag plockade undan här hemma och nu sitter jag och skriver.

Nu kom precis Niklas hem..

Ja vad har hänt mer den här veckan då?
Jag har varit på skolan hela veckan lång. Sen så skulle jag göra korvgryta i Tisdags, la ner jätte mycket tid på att göra den, tror ni den gick att äta? Nej nej det gjorde den inte.. Men jag har iaf försökt.

Men nu ska jag sova.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0