Tisdag och Ledig

Hej hej..

Idag är jag ledig från skolan.
Natalie sov ju här i natt. Ja det blev så att hon klippte mig, det blev kortare än vad vi trodde att det skulle bli, men det blev bra. Tack tack Natalie.
Efter det så fikade vi lite, sen gick vi och la oss. Låg och pratade en bra stund, sen bara slocknade vi.
Vaknade i morse av att Natalie fick en hostattack runt halv 8 eller nått sånt, sen vaknade jag av att Niklas öppnade tandkrämstube, och fråga mig hur jag kunde vakna av det, men det gjorde jag.
Sen somnade jag om och vaknade runt 1 halv 2 någon gång eller vad klockan var.

Ja då klev vi upp coh åt lite frukost, sen låg vi i sängen med varsin dator och nördade.
Sen spelade vi en Rummy, och Natalie vann igen. Ja herregud, måste bli ändring på det där tror jag.
Sen kom Niklas hem, då började jag med maten, de blev Pyttipanna idag, sen spelade jag och Natalie kvar, sen svek Niklas oss för han skulle till en kompis, och ungefär 10 minuter senare svek Natalie mig för hon skulle hem och handla och hem till katterna, då var det bara jag kvar.

Då diskade jag undan middagen frukosten, sen hoppade jag in i duschen, fönade håret och nu ligger jag här. Tänkte jag skulle kolla klart på en film, sen göra vitlöksbaugetter och sen kolla på AA, sen sätta på en ny film och försöka somna i tid ikväll, eftersom att det är skola hela dagen i morgon.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: emma

åt oxå pytt i panna i dag, gött de=)

2009-01-21 @ 00:09:41
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0