Tisdag + Helgen

Hej hej..

I Torsdags efter skolan så gick jag och Diana på stan, åt lite lunch på Kebabbaren eller city, kan inte hålla isär dom där. Sen åkte vi hem till Torvalla och la oss och kollade på AA, sen så somnade jag 45 min, ga va helt död efter natten innan.
Ja sen så lagade vi lite mat, klockan var kanske 7 när vi började. Det blev potatisbullar, sen duschade vi och kollade på mer AA, sen la vi oss och sov.

I Fredags så hade jag som sagt sovmorgon, skönt. Diana tog oxå sovmorgon den lilla ärtan :P Ja, men den där sovmorgonen gjorde ingen skillnad, jag va hur trött som helst hela dagen i alla fall. Men gick iaf på skolan, hade Historia A, den drygaste timmen någonsin, vi satt i en grupp och läste texter i 3 timmar..
Ja sen så gick jag och Diana på Mcdonken och käkade, för att vi inte skulle dö av hunger innan vi va hemma, sen såg vi att vi inte skulle hinna med 16.20 bussen så vi gick på karamellagret, usch vad onyttig man är när man är med mig och Diana :P
Ja sen satte vi oss på bussen, med några störande fjortisar.

I Lördags så gjorde jag inte så mycket. Åkte till Lisa och kollade på soffan och Signe, sen så bjöd vi ner henne på mat. Så gjorde vi tacos, sen kollade jag bara på film, sen la jag mig och sov, sen vaknade jag på natten och spydde som en gris. Jag hade åkt på magsjuka :(

I Söndags så låg jag mest hela dagen, spelade lite spel med pappa. Sen kollade jag på film, och sov.

I Går så låg jag oxå mest hela dagen, spydde en gång till. Lekte med Novalie, det var hon som smittade mig så ja kunde inte smitta henne som tur var. Så spelade jag och pappa lite mer.
Sen så la jag mig och sov igen.

Idag så vaknade jag tidigt, duschade åkte iväg, kom hem, sen ha ja kolla på AA hela dagen.
Och nu sitter jag här.
Väntar på att klockan ska bli AA, så det är AA igen.

Men nu ska ja gå och kolla lite mer på film.

/Malin Håkansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0