Tillbaka

Hej hej..

Har varit ett långt upphåll, har hänt lite saker, så har inte haft någon lust att skriva, men nu ska vi ta nya tag igen och börja skriva lite..

Ingenting nästan har hänt.
Jag har varit hemma på praktik i 4 veckor innan jul, jag var på Djurboa hemma i Hammarn, va ganska kul. Sen så har det varit jul och nyår, och jullov, jag har inte gjort så mycket, varit med familjen, vännerna och bara tagit det lugnt.
Jag har köpt en systemkamera, är hur lycklig som helst :) Sen så har jag jobba en hel del under lovet.
Sen så fick jag reda på en sak, först blev jag chockad, men sen helt underbart glad.

Jag och Johan har gjort slut, tror vi var tillsammans sist jag skrev. Känns iaf underbart skönt. Mår så bra så..
Utom att jag har så ont i svanken.

I morgon börjar skolan igen, känns lite konstigt att vara i stan igen, har ju varit hemma i 7 veckor, men känns ändå lite skönt.
Jag gå ju bara 3 veckor nu sen har jag praktik igen i 4 veckor, ingen aning om vart jag ska vara, men jag vill vara hemma, sen efter de är de 1 veckas lov, sen typ 4 veckor i skolan sen lov, sen skola i typ 1,2-2 månader, sen STUDENTEN!

Jag är hur trött som helst, har verkligen inte sovit så bra på lovet :P
Men nu kommer det bli ändring på det får vi hoppas.

Näe nu ska jag kolla klart på filmen och ropa och fråga om inte mamma oxå ska lägga sig.

Återkommer kanske i morgon efter skoldagen.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0