Sitter på skolan

Hej hej..

Igår så kom Diana till mig en sväng. Det första hon gjorde när hon kom var att duscha :P sen spelade vi en Rummy, hon vann. Vet inte vad de ha blivit med mig, måste skärpa mig..
Sen så fikade vi lite, sen la vi oss och kollade på film. Sen skulle vi sova men vi va ju som vanligt inge trött, vi låg och pratade bra länge, om allt möjligt. Mina konstiga tankar och hennes tankar tillbaka..
Till slut så somnade vi i alla fall, men vaknade lika fort. Diana väckte mig, samtidigt som jag vaknade själv av att jag pratade i sömnen, pratade om någon dörr så låg jag och pakade haha. Konstigt att jag själv kan vakna av att jag pratar i sömnen och vet vad jag sagt. Haha, ja de va en rolig natt :P
Diana ha väl inte sovit så mycket tror jag, men de har jag :)
Sen så i morse så skulle Diana klä på sig, hon hade lagt tröjan hon skulle ha på sig bredvid sängen på golvet, men den fanns ingenstans i morse när vi vaknade, till slut så hittade hon den inkurad i mitt lilltäcke. Haha. Den måste vara gosig eftersom ajg valde att sova emd den :P Men det konstiga är hur den kom dit, jag kanske till och med gick i sömnen, eller så är det spöket som är i farten igen..

Ja nu sitter jag i alla fall på skolan, har arbetsmiljö och säkerthet, inte alls roligt. Men men.. Ha nyss haft introsamtal med min mentor, vi kollade hur jag låg till och så i alla ämnen, och det såg bara bra ut :)

Övertalade precis Diana att sova hos mig i natt oxå :) Jag har ju sovmorgon i morgon så för mig gå de ju fint att somna lite senare :P Men inte för lilla Diana som ska upp kl 7 i morgon med :P

Lilla Novalie gumman har fått magsjuka :( Få inte träffa henne fören på Söndag, hur ska jajg stå ut? Jaja..

Nu har jag väldigt tråkigt, har rast om 10 min, så jag gör lite tisdfördriv.

1. Fullständigt namn? Malin Maria Håkansson
2. Ålder? - 18 år
3. Vart bor du? - Hammarstrand/Östersund
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa i H-strand, Niklas i T-valla
5. Färg på ditt hus? - Tegel
6. Hus eller lägenhet? - Hus och lägenhet
7. När är du född? - 1 Juni 1990
8. Klass? -Itmedia 3a
9. Vilket år tar du studenten? - 2009
10. Något jobb? - Ålderdomshem
11. När gick du upp i morse? - 07.00
12. När ska du sova? - Ska försöka hålla mig vaken tills läggdax ikväll
13. Duschat idag? - Nej
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit idag? - Frukost
17. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor, tröja
18. Dagens smink? - Puder och Mascara
19. Dagens sötnos? - Elvria så klart :)
20. Dagens roligaste? - Det blir nog mycket det.

SOCIALT:

22. Hur många har du kysst? - Ränkar inte
23. Vem kramade du senast? - Novalie coh Ida
24. Hur många har varit otrogen mot dig? 1 vad jag vet
25. Har du pojk-/flickvän? - Nej
26. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
27. Vem fick du senast sms ifrån? - Diana
28. Personen du tänkte på?- Novalie
29. Personen du kysste?- Johan
30. Gången du spydde? - Ja, några månader sedan kanske
31. Gången du grät?- Nu i veckan
32. Pizzan du åt?- Ingen aing
33. Gången du va i Göteborg? - Har aldrig varit där
34. Gången du var i Stockholm? - 6 November 07
35. Gången du drack alkohol?- Vet inte, ett tag sedan

ANTINGEN ELLER:

36. Svart eller vitt? - svart
37. Hund eller katt? - Båda
38. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda
39. Tvspel eller datorspel? - Tvspel då
40. Spindel eller orm? - Inget av dom 
41. Natt eller dag? - Natt
42. Lunarstorm, helgon eller Playahead?- Bilddagboken
43. Ragga eller bli uppraggad? - Ingen aning.
44. Big Brother eller Paradise hotel? - Bigbrother
45. Blont eller svart hår? - Blont
46. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå/gröna
47. Choklad eller lakris? - Lakris
48. Göteborg eller Stockholm?- Vet inte eftersom jag inte varit i gbg
49. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
50. Coca cola eller fanta? - Coca Cola
51. Pizza eller kebab? - Kebab
52. Randigt eller prickigt? - Vet inte
53. Älska eller älskas? - Båda
54. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:

55. Personer du älskar? - Alla mina nära och kära
56. Personer du hatar? - Ingen
57. Gånger du varit full? - Många
58. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - 2 tror jag
59. Glassar du ätit på en dag? - 1
60. Festivaler du varit på/ska på detta året? - inga
61. Gånger du haft minnesluckor? - Har hänt
62. Gånger du varit hög? - Aldrig!!
63. Personer, djur du saknar just nu? - Familjen och mina djur
64. Gånger ditt hjärta brustit? - Har hänt
65. Vill du kyssa nu? - Ingen
66. Ska du träffa imorgon? - Familjen
67. Sjöng du senast för? - Novalie
68. Hade du senast en msn-konversation med? - Svejgård
69. Spelade du tvspel med senast? - Zanna
70. Vill du ta med på resa nu? - Familjen
71. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Dig
72. Förtjänar att dö? - Ingen
73. Är söt? - Alla mina vänner och familjen
74. Vill du sova jämsides med i natt? - Diana

VAD:

75. Gör dig glad? - Min familj, vännerna
76. Gör dig ledsen? - Mycket det
77. Vill du helst göra nu? - Sluta skolan
78. Önskar du att du slapp göra? - Kliva upp så tidigt på morgonen
79. Vill du ha nu? - En säng
80. Önskar du dig i födelsedagspresent? Är mycket det
81. Längtar du till? - Augusti
82. Tycker du om dina betyg? - Jag är nöjd
83. Ångrar du i ditt liv? - Finns några saker
84. Är det bästa som hänt dig? - Min familj, djuren och vännerna
85. Hur mycket är klockan? - 10.41 (Slutar skolan 11.15, inte långt kvar nu :))

Jag utmanar:

Diana
Niklas
Emma

Ja nu har jag gjort det där oxå, vad ska jag göra nu då?
Fortsätta med uppgiften vi fick låter inte så lockande :(:(

Men jag få väl stå ut den lilla lilla stunden som är kvar.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0