På jobbet

Hej hej..

Ja vad har hänt sen sist då?
Jag har varit på skolan. Bowla.
Diana och Daniel ringde i Torsdags kväll och frågade om inte jag ville följa med och bowla, satt med världens huvevärk men följde med til sist, och det ångrar jag verkligen inte. Sara var oxå med.
Jo Sara sov ju hos mig, hon har ju dansen på Torsdagar.
När vi hade bowla klart så åkte jag och Sara till Jan och Annette för att hämta en videokamera, och där blev vi till 23.41, och både jag och Sara skulle duscha och föna håret när vi kom hem.
När vi äntligen kom hem så hoppade Sara in i duschen och jag kollade allting på datorn, sen var det min tur att duscha, sen fick vi äntligen lägga oss, och då var kl 01.00
Och helt plötsligt kom jag på att vi kunde ju gå och lägga oss i Niklas säng, den är så jävla skön den sängen, så vi gjorde det, men den va inte alls lika skön som den brukade :P
Men jag somnade ganska fort ändå, sen vaknar jag av att Sara skriker "MEEN LIGG STILL FÖR FAAAAN!!!" Haha. Jag uppfattade vad hon sa men jag fattade inte att det var mig hon menade :P Men jag hade tydligen legat still efter de:P

Ja i Fredags så hade jag sovmorgon, de var skönt. Åkte på skolan, hade Historia A, Sara kom förbi när hon slutatde, sen for vi hem till lägenheten och började packa ihop allting, så kom mamma och morfar, sen for vi på MAX och käkade, gott gott :) Sen åkte vi äntligen hem :)
När vi kom hem så packade jag upp allting jag hade med mig hem, ska ju vara hemma på APU nu i 4 veckor igen, så städade jag rummet, sen gick jag och mötte Sara.
Vi satt mest och pratade :)
Sen blev jag så jävla trött så Sara gick hem och jag gick och la mig. Men när jag la mig så blev jag ju hur pigg som helst, låg och smsade med lite folk, sen kollade jag på klockan en sista gång och de stod den på 03.24, suck.

Vaknade i morse av att klockan ringde 08.30, ville verkligen inte kliva upp, men plågade upp mig och in i duschen. Sen gosade jag lite med Novalie sen va de bara att få på sig ett ansikte och få i sig lite frukost.
Sen gick jag på Djurboa. Jag stod där utanför dörren och skulle låsa upp, men dörren gick ju inte upp, stod hur länge som helst, men til slut så fick jag upp den som tur var.
Har varit 2 kunder än så länge, inte så lätt att hjälpa dom när jag inte har en aning om det finns de dom frågar efter, men dom förstår och tackar bara och går vidare.
Är lite osäker på kassan, men det ha gått bra än då länge :p
När jag skulle slå in priset på kassan så ville den verkligen inte funka, jag visste att jag gjorde rätt, så det var bara att springa iväg och ringa Elisabet, men då va inte kassan riktigt på, men till slut fick vi till det :)

Näe nu ska jag gå och skala en morot och hämta lite vatten och vänta på att det kommer kunder :)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0