Måndag

Hej hej..

Idag var jag hemma från skolan, har nästan inte sovit någonting alls i natt, så hade jag jätte ont i huve när jag vaknade, så tror jag att jag håller på att bli förskyld, har jätt ont i halsen igen och i kroppen. Säkert pappa som har smitta mig, han är ju jätte förkyld, och idag fick jag veta att mamma ha fått magsjuka, så jag hoppas verkligen att jag inte åker på det.

Natalie ska sova här i natt. Hon kom efter att hon slutat, så gjorde vi middag, sen låg vi vid varsin dator och nördade. Sen kom Jennifer, så spelade jag och Natalie en Rummy, hon vann igen, och nu duschar hon och jag väntar på att hon ska bli klar så ja få duscha någon gång så hon kan börja klippa mig, börjar bli lite sent för en klippning, men hon ha ju trottsallt lovat så..

I morgon är jag ledig, så jag hoppas jag kan krya på mig lite så ja kan gå på skolan på Onsdag.

Nu ska jag gå och skynda på Natalie för jag ska hinna duscha innan 23.00 när Niklas kommer hem, för då ska han duscha.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Natalie

Det va ett jävla duschande =D

2009-01-19 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0