Första dagen + bio

Hej hej..

Idag var första dagen på skolan, det gick bra, men var lite trött. Hade foto B först, kollade på en film, gick igenom kursen sen va vi i studion och kollade på hur man använder olika lampor och blixtar.
Sen var det lunch, spagetti och köttbullar.
Sen samhällskunskap, det var mindre roligt, gick igenom kursen en gång till, prata om EU, sen så fick vi en uppgift att börja med, sen var dagen slut.

Jag och Natalie gick på banken för hon skulle sätta in pengar, sen gick vi på busst och jag fyllde på mitt busskort, sen for vi hem till var och en, åt middag, sen somnade jag en stund, sen tog jag bussen ner på stan runt 20.00.
Jag och Natalie skulle gå på bio. Wallander - Hämnden, vi trodde inte att den skulle vara så bra eftersom att varken Linda eller Stefan skulle vara med, men den var verkligen jätte bra :)

Nu ligger jag här och är pigg, precis som Natalie, hon skriver sms för fulla muggar hon :P
I morgon är jag ledig hela dagen, jag fundera på att göra korvgryta, få se om den blir ätbar, Niklas få godkänna när han kommer hem, annars finns de pannkaka till han :P

Näe nu ska jag kollade vidare, sen slå på en film och sen försöka sova

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0