...............

Kommer allting bli som jag har tänkt? Kommer jag klara av det här? Hur kommer det bli att ha kontakt med dig?
Har då många frågor, men det finns ingen som kan svara, det kommer visa sig med tiden, och det gör mig galen.
Hur kommer in oklokhet att vara i det här? Hur kommer du hantera allting, för att det ska bli bäst?
Det du har visat än så länge de är inte det bästa, det är okoloka saker du har att komma med, du gör mig rädd, ingen kommer må bra av hur du tänker göra.
När ska du växa upp och förstå vad det är som håller på att hända?
När ska du sluta trycka ner mig, sluta få mig att må dåligt.

Du får mig att må dåligt precis hela tiden, även fast vi inte ens ha kontakt hela tiden.
Jag hoppas bara att du kommer inse att du inte är mogen för det här, men att du kommer finnas iaf, och att du gör det bästa för mig, men det är bara drömmar...

Ja, vad ska jag säga, du få mig att inte kunna sova vissa nätter.. du få mig att inte tro på de ja valt.
Men jag har mina vänner och familjen som stöttar mig.
Du frågar inte ens hur jag mår..

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0