Snälla!

Så länge du bara gör saker för dig själv kan du väl lämna mig ifred? Jag vet inte hur jag ska få dig att fatta att det inte kan göra det för din skull, det är inte dig det handlar om.

Du säger att jag bråkar hela tiden? Jag försöker få dig att förstå hur jag menar med saker och ting, men du vrider ju bara och vänder på allting jag säger till nå dåligt. Jag försöker hjälpa dig i det här, och försöker få en kontakt mellan dig och mig som ska fungera, men hur lätt är det när du hela tiden gör tvärtom, och få allt ja säger till nå dåligt? Jag säger inte att jag är felfri för det är jag verkligen inte, långt ifrån! Men, ja önska att du någon gång kunde försöka lyssna och förstå hur jag menar.

Du vill inte bråka, men ändå ska du ta allting så långt så ja. Snart skaffa jag en advokat som vi pratar genom, för ja orkar verkligen inte ha det såhär längre.
Jag försöker även prata med din mamma så hon kan pratar med dig, men hon förstår ju inte heller hur jag menar.
Ja vet inte vad jag ska göra längre för att det här ska funka. Tyvärr kan jag inte gå med på allt du säger eftersom de inte är de bästa för personen de handlar om, de är de bästa för dig, och ja. Näe

Orkar inte med denna skit längre! Jag tycker att jag gör så gott jag kan, men ja få ju ingenting tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stå på dig! Finns här..

2009-12-27 @ 00:28:26
URL: http://idakristinajonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0