Middag

Hej hej

Jag E mår jätte bra. E ligger ute i vagnen och sover och jag sitter här hos mamma och pappa och väntar på att jag, E och Novalie ska gå upp till farmor och farfar och käka middag. Åh de kommer bli så gott :) Fisk som farfar fiskat i fjällen som han gör i ugnen i folie med smör och dill, och sen potatis och en jätte god sås som farmor gör. Åh kommer äta ihjäl mig haha. Hoppas N tycker om de, men hon äter ju allt så :P

Idag har vi inte gjort så mycket, klev upp, gav E mat och tvätta han och så. Sen så gjorde jag gröt och ägg till mig själv, sen så gjorde jag mig klar och så lekte jag lite med E och sen så la jag ut han på ballkongen så sov han 2 timmar, sen gjorde vi oss klar för att gå upp till farmor och farfar. E var vaken och tyckte det var så kul att vara där uppe när alla pratade med han :)

Näe nu kom Novalie och käka på ett rån så ja måste ta ett ja med, blev så sugen :P

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0