Längesen

Hej hej

Nu var det väldigt längesen jag skrev sist igen. Ja det blir lite så när man har ett litet barn att ta hand om, då har man inte alltid tid att sitta vid datorn :P Och sen så har jag haft så mycket att tänka på, och inte mått nå bra, saker jag inte ha velat skriva ut i bloggen, därför jag inte bloggat. Jag kan ju självklart blogga om andra saker, men det har inte blivit så.

Nu ska ja försöka dra lite kort vad som hänt den sist då.

H och T följde med på babysången för några veckor sedan, alltid roligare med lite sällskap :) Fast T sov hela tiden och sen när vi skulle fika blev han lite arg. Konstigt nog så va det inte E som var arg för en gångs skull hehe. Vi stannade iaf och pratade och fikade ett bra tag, sen så tod vi en liten promenad, sen stod vi och pratade i flera timmar. Verkligen jätte trevligt var det :) Tror aldrig jag träffat någon som är så lik mig som person, och som har personer runt omkring sig som är lika som jag har runt omkrigng mig. Näe, men det var roligt :) Hopppas E och T kommer bli bra vänner och leka sen, men de tror jag nog.

Vad har hänt mer då?

Jo det har ju varit dop :)
Dagen innan dopet var ett kaos för sig. Jag trodde att jag visst vad jag skulle ha på mig på dopet, men det visade sig att jeansleggingsarna som Natalie va så snäll och köpte till mig va på snäppet för små, och så hade jag inte tänkt på någonting ja skulle ha utanpå klänningen. Stå jag stod där 12 på natten och prövade alla kläder jag har men ingenting dög ju. Så jag gick och la mig stortokig. Ja ni kan ju fråga Diana som var där.
Dagen efter vaknade jag på lite bättre humör, men trött. E soc inte alls bra den natten. Vi gjorde oss klar iaf, sen så gick vi på Whalbergs och köpte en kofta så det löste sig ju i sista minut :) Men så var det ju skoproblemet, inga skor passade ju, så Diana ringde hennes mamam i full panik och hon hade ju ett par skor jag fick låna, så hon räddade mig :) Men dopet blev iaf jätte fint och lyckat :)

Jocke ska ha ett stort tack för dom fina sångerna han sjöng. Det var så fint :)

Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag gå på ICA med Diana och köpa nå gott till bion ikväll :) Ska försöka uppdatera mera när jag kommer hem. Om Diana vill roa Eliaz medans :)

/Malin Håkansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0