Ingen lust!

Hej hej

Jag och Eliaz mår hur bra som helst. Eller klart att det kunna varit bättre, men det är bra :) Vi gör inte så mycket på dagarna. Gå ut och gå, städa, tvätta, hälsa på släkten och massa sånt mysigt. Eliaz bara växer och växer. På Söndag bli min "lilla" pojke redan 4 månader. Ja det är verkligen sjukt hur fort tiden går! Han har blivit hur stadig som helst i huve, han sitter snart själv. Han ligger på golvet och snurrar nästan runt på mage, de fattas en liten liten bit, det är inte mycket det. Och han blir så arg när han inte kommer runt. Haha, han är så söt.
Så har han ju kommit på att man kan göra olika ljud, och inte bara samma. Nu håller han på med den högsta tonen jag hört någon gång, de skär i öronen. Haha. Han är så underbar <3

Han sover bra på nätterna nu. Han vaknar 1 gång och käkar fortfarande. Men det få man ta ;)

Det är ingen dans på rosor att ha barn, och speciellt inte att vara ensamstående. Men det är det bästa livet jag någonsin ha kunna önska mig. Det är så underbart samtidigt som de är tufft. Ja älskar Eliaz mer och mer för varje gång jag ser han!
När han ler så får jag en känsla som är obeskrivlig. Ni mammor förstår nog vad jag pratar om! Vi har hela livet framför oss och det ser jag fram emot :)

Idag så har jag och Eliaz varit på babymassage med Hanna och Thoe. Anna och Isak var oxå där. Det är riktigt mysigt att sitta där med tända ljus och avslappnande musik i bakgrunden och få se sitt barn njuta av massagen man ger!
Synd att det är sista gången nästa vecka :( Men vi får ha massage här hemma istället :)

Jag är väldigt besviken på en av mina vänner. Jag kan inte ändra på mig om du inte talar om vad jag gjort för fe, för något måste jag ha gjort, annars skulle du väl inte bara sluta höra av dig? Jag tycker det är oerhört tråkigt att vi inte pratar längre, jag hoppas att det kan bli som förut igen, men du verkar inte så villig på det?! Jag orkar inte höra av mig hela tiden när du aldrig hör av dig tillbaka, jag tolkar det som att du inte vill ha någon kontakt med mig.
Jag hoppas iaf att jag inte gjort dig någonting. Om jag har det skulle jag hemskt gärna vilja veta det!

Diana ha sovit här till och från i 5 veckor medans hon varit hemma på praktik, det har varit hur mysigt som helst :)
Älskar dig <3

Näe nu ska jag se om Eliaz somna så ska jag lägga mig själv så jag är pigg och glad i morgon!

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är ju för underbar du! Klart jag kommer att skna er också jätte mycket!! men, jag kommer ju hem igen, och jag ska ta massor med kort och skicka/lägga ut! :) de kommer bli jätte bra! Älskar er mer än allt och de vet ni. jag kan ju alltid fixa en liten ersättare för mig som göra några av Ida jonsson sakerna! ;) :)

Puss sambon!

2009-12-10 @ 08:31:07
URL: http://idakristinajonsson.webblogg.se/
Postat av: Diana

Det har varit jätte mysigt vännen :) Tack för de här underbara veckorna <3

2009-12-10 @ 17:56:03
URL: http://Diaaaana.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0