Bröllopsfotografen!

Nu sitter jag här igen. Nyss hemkommen från bion. Den var faktiskt bra, kanske inte den bästa jag sett, men det var bra och rolig.

Ja vad har hänt nu då?

Jo jag och E har börjat på babymassage med H och T, jätte mysigt va de :) E älskade det. Haha. Fast T tyckte inte det var så roligt, men han kanske hinner ändra sig :P Är ju några gånger kvar. Idag gick vi inte för att H svarade inte när ja hörde av mig, hon hade inte på mobilen, så skulle jag på bio så de kändes som om de skulle bli så ont om tid. Men nästa vecka ska vi iväg. Vi få ha massage här hemma tills dess istället :)

E har tagit sprutor mot massa saker, 1 i varje ben, men det gick så bra så. Han grinade till när dom stack in den, men sen så va de bra. Duktiga pojken min :) Så har vi varit och vägt och mätt "lillprinsen" oxå. Han väger BARA 8 kg och är BARA 68  cm lång. Haha, ja han är stor. Hon va tvungen att kolla längden 3 gånger för hon tyckte inte att det kunde stämma att han blivit 5 cm längre på 4 veckor, men det stämmde. Undra vad jag har i maten han äter :P

Vad har hänt mer? Tycker hur mycket som helst har hänt, men kommer ju inte på vad som hänt :P

Jaja..

E sover bra på nätterna nu. Han somnar mellan 21.30 - 22.00 och vaknar mellan 04.00 - 05.00 och somnar om på en gång efter han ätit oftast. Men egentligen tycker jag inte att han ska äta nattmål, men han är ju inte som alla andra min pojke :P

I Helgen så sov Sara här, det var mysigt :) Va ju som längesen vi umgicks.
Sofie sov här i natt, och de va oxå längesen så de va kul :)
Så har ju Diana sovit här var och varannan natt men de vet nog alla :p Och de är oxå mysigt ;)
Och mamma ha ju sovit här oxå, jätte mysigt :)

Näe ja kan inte koncentrera mig på att skriva när Diana pratar med mig HELA tiden. Haha.. Näedå..

/Malin Håkansson




Kommentarer
Postat av: Diana

Haha, alltid mitt fel!!

<3

2009-12-03 @ 08:44:49
URL: http://Diaaaana.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0