Bio

Hej hej

Här blir det inte mycket skrivande. Haha.
Men jag och E mår iaf jätte bra :) E har sovit 6 hela nätter nu, vakna mellan 05.30 - 06.30 och ska käka, sen somna han om till runt 09.00, de är underbart :) Han har blivit så stor och snäll :)
Fast i natt så tror jag han hade lite ont i magen, han vaknade 03.40, gav han mat 04.00 efter att ja försökt fått han att somna om. Men han somnade inte om, han käkade, sen så bytte ja blöja, sen la vi oss igen. Han fick sova i min säng, och precis när han somnade så kom han på att han kan ju inte sova så han blev jätte ledsen, gick inte att få tyst på han, så jag tog upp han och gick runt runt i rummet tills han till slut somnade så sött mot min axel :) Men sen så vaknade han igen 06.50, ja ha blivit bortskämt med att sova till 9 :P Men vi klev upp runt 08.00 så fick han mat, så bytte ja blöja och tvätta han sen så gjorde ja frukost och käkade och sen så va de dax för E att sova igen. 2 timmar sov han. Ja passade på att duscha och så, sen kom Lisa så vi satt och surra ett tag. Sen väckte ja min prins så fick han mat och jag gjorde mig klar sen så gick vi på ICA och köpte gotta till ikväll eftersom att ja ska på bio :) Så gick vi och uträtta lite mer ärenden. Och nu sitter jag hos mamma och pappa och E sover.

Ikväll blir det först massage med H och T, tror att A och I oxå kommer :) Sen så blir de bio med H och massa andra vänner :)

Näe nu tänkte jag faktiskt sätta mig och skriva om hur min förlossning var. Var ju BARA 4 månader sedan. Haha

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0