Tokarna

Haha.

Lisa och Ida kom ju en dag med tårta och 5 sortes kakor till mig. Hur gulligt är inte det? :) Dom små trollen har stått och baka bara till mig :) <3 Jag hr för goa vänner ja!!

Hahaha.

Första natten jag sov själv med E så vaknade jag kl 1 på natten. Och eftersom att man har två bröst så har man två barn, (trodde jag) så jag kollade bredvid mig i sängen och där låg ju E, men inte mitt andra barn. Jag klev upp och letade som en tok i hela lägenheten efter mitt andra barn men jag hittade det inte. Var jätte nra att ringa till mamma och be henne komma för jag började ju tro att någon varit in och tagit mitt andra barn. Men till slut så insåg jag att ja kanske drömde och att ja bara hade ett barn och han låg ju där i sängen. Men det var ganska läskigt måste ja säga.

Näe nu ska jag fixa fram fika till Zanna och Per. Per ska även fixa mitt bredband :)

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Ida

HAahahaa!! :P du är ju tokig du :D

2009-08-28 @ 22:29:47
Postat av: Lajjsa

hahaha :D men herregud malin :D du måste stressa ner tro ja :D

2009-08-29 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0