Roligt :)

Det blev aldrig så att jag städa sovrummet. Inger ringde precis efter att jag skrivit det och frågade om jag ville följa med upp till farmor och farfar och spela en plump, så gjorde det :) Kom 3:a. Kom precis hem nu. Pappa håller på med speglarna än :P Näe han har inte hållt på sen jag skrev sist, han tog en paus, men nu är de snart klart :)

Längtar tills middagen.
Känns som om de kan bli en bebis i natt, har ganska så ont i svanken, så mår jag lite smått illa. Vi få se vi få se :) Det märks nog om jag åker in i natt eller i morgon, för blogga jag inte så har jag nog åkt in, och så kommer de nog komma ut ganska fort på hammarn:P

Vad roligt att iaf 3 st har kommentera så jag vet vilka som läser :) Är mycket roligare när man vet vilka ni är :) Diana visste jag ju redan, men inte ni andra 2 :) Ska kika in i era bloggar oxå :)

Näe nu ska jag hjälpa pappa lite.

/Malin Håkansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0