Nya läsare

Hej hej

I morse vaknade jag 06.45 av Novalie. Låg och kollade och lyssna de på henne fram till 8 när hon och Zanna som vanligt kliver upp och käkar frukost.
Men ja kunde inte somna om så ja gjorde mig lite frukost, startade datorn och la mig i sängen igen och kollade på gammla avsnitt av Sjukhuset. Tycker faktiskt det är jätte intressant ja :)
Sen runt 09.15 så somnade jag om och vaknade igen kl 12.00, då la jag mig och fortsatte att kolla, sen kom Ida hit och hämtade mig så for vi upp till farmor och farfar och spelade en plump. Ja kom 2:a eller nå sånt tro ja.

Sen traskade vi hem, käkade middag, åkte upp till Lisa och kollade på hennes och Håkans hus/stuga, var hur fint och mysigt som helst, där vill jag bo! :) Sen vidare till Katarina och tvillingarna och lämnade en salva och umgicks med dom en liten stund innan vi for vidare hem och sen gick på ICA.
Sen hem, duscha Novalie, ge henne vällning och lägga henne. Sen kom Emma hit så vi fikade lite och pratade om ganska så viktigt saker, hoppas att du kommer bestämma dig :)
Sen hoppade jag in i duschen sen satte vi oss och pratade mer, och mer och mer. Tror det kommer bli toppen ja :)

Hon åkte hem för ett tag sen, och nu sitter jag här och är klar för sängen. Tänkte ja skulle kolla på nå mer avsnitt av sjukhuset istället för att läsa ikväll.

Ingen bebis vill komma :( Känns som om de kommer sluta med att dom måste sätta igång mig, eller att bebisen kommer vara för stor så de bli snitt. Ja vill föda vanligt! Nu är jag less, har gått över 8 dagar nu. Hoppas på en bebis i natt igen då.

Ida min lilla skrutt :) Inte behöver du göra en skohylla åt mig :P Bara någonting ja sa för att dumma mig :P Älskar dig med <3<3

Haha, fick veta idag att två av släktens nyfiknaste läser min blogg. Även fast man inte har en blogg så kan man gärna kommentera ändå så jag ser vilka som läser :) Är alltid roligare att veta vilka som läser ju :) Iaf när det har ökat med ungefär 25 - 30 läsare :) Är iaf några som kommentera och de är roligt :) Då få ju även ja kika in i era bloggar. Älskar att läsa andra bloggar :)

Näe nu ska ja lägga mig och vila upp mig inför BB inatt (Min dröm just nu)

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: emma

tror ochså det kommer bli bra:) kommer bli mycket roligt tillsammans.<3

2009-08-04 @ 15:14:46
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ååå när ska den där skrutten komma ut?

Hoppas snart, vad är plump? Ni spelar det jämt men jag vet inte vad det är :P



Ha det bra , puss !

2009-08-05 @ 11:48:35
URL: http://jenniebertilsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas den lille kommer ut snart :)Lycka till med allt :) /Madde

2009-08-05 @ 16:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0