Min lilla Eliaz

Hej hej

Allting är bara bra med mig och E. Han sover skapligt bra på nätterna. Är två nätter nu han varit orolig, men ja tar igen mig på dagarna så gott ja kan så de går bra :)
Fast egentligen så är jag väldigt dålig på att vila när E sover.
Han är sin vakna tid mellan 07.00 och 11.00 på morgonen, skönt att det inte är på natten iaf. Men det roliga är att om han är grinig och man tror att han tex har magknip så har man fel, jag prövar med allt, lägger han mot mitt bröst, i min famn, sjunger för han, pratar med han, lägger han på en filt på golvet, ger han mat, men ingenting av det funka. Hemligheten är att han vill ligga på skötbordet utan stumpor, så mår han så gott. Han ligger och ler och jollra på. Jag blir lite less som måste tillbringa ganska mycket tid inne på toaletten. Haha, han är så söt :)

Han är bara 17 dagar men han ler redan medvetet och jollra, han är så duktig min lilla pojke :)

Är besviken på några av dom som ja verkligen trodde va mina vänner. Men nu vet jag vart jag har er, jag är glad att jag har dom sanna vännerna kvar iaf :)

Så tycker jag att det är kontigt att du hälsat på E två gånger på 17 dagar, visst att du ha jobba eller vad du sa, men medans ja va på BB ha du ju kunna kommit varje dag, och sen så finns kvällar och helger. Men du kanske inte har så stort intresse av att hälsa på? Eller vad sitter det i egentligen?

Näe nu ska jag gå och kolla om Sofie och E har de bra :)

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: lajjsa

haha ja det var ju klart att han skulle vara en sådan person som gillar att vara utan strumpor?! :D Myspojk.

2009-08-30 @ 21:39:15
URL: http://myrsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0