Kväller

Ja nu sitter jag hemma och käkar melon, gott gott :)
Jag är hur trött som helst och har jätte ont i huve. Funder på att lägga mig snart.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Varit upp till farmor och farfar och spela en plump som ja förlora, sen så spelade vi en till och då vann ja :) Sen så åkte jag med Inger på ICA, sen hem och käka middag. Sen låg jag och vila och kolla på TV ett tag, sen så for jag, Zanna, Novalie och Sofie upp till farmor och farfar och spelade en plump, ja kom 4:a tro ja, och nu sitter jag som sagt här.

Verkar inte som om den lilla bebisen vill komma inatt heller :( Har varit lugnt ett bra tag nu tycker jag. Men det är bara att vänta och se :)

Svar till Idas kommentar:
För vissa är de alltid självklart att städa undan efter sig, eller iaf hjälpa till, men inte för många. Men du hjälper alltid till på nå vis så du hade aboslut inte behövt dammsuga idag, men jag tackar för det :) Hur skulle jag klara mig utan dig och Zanna?!
Min lilla skruttunge :) <3

Näe nu ska ja kolla om Zanna skulle se nån film eller vad hon pratade om.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Ida

:) älskar dig min tjockis! ;)kan du mäta hur stor skohylla du ska ha? Puss"!

2009-08-03 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0