Kommentarer!

Vad roligt att 3 st har kommentera inlägget ja skrev.

En anonym kommentar och en från någon som kallar sig M. Vet inte vilka det är, men roligt med kommentarer iaf.

Svar till den anonyma kommentaren:
Jag vet inte vem du är, vore roligt om du kommenterade med ett namn.
Vi verkar tycka olika om det här med förlossningen.
Som M. kommenterade så vet ju inte ni hur våran relation är, men jag tycker iaf att de viktigare att ja känner mig trygg och bekväm.
Hade vi varit tillsammans är de klart att situationen hade sett annorlunda ut, men nu är vi ju inte det. Och ja som sagt, trygghet måste väl komma först, iaf i sån här situation?

Svar till M:
Vi bestämde inte tillsammans att behålla barnet, det var slut när jag fick veta att jag var med barn. Och visst, det är som du säger att jag få skylla mig lite själv. Men det konstiga är att han inte alls va som han är idag när vi var tillsammans.
Och det var mitt beslut att behålla barnet, han ville att ja skulle ta bort det, men han sa att han skulle finnas där och hjälpa till, ja under min graviditet har han varit med till BM en gång, sen har han inte följt med på någonting mer.

Hade vi varit tillsammans hade det sett annorlunda ut som sagt, men ja, jag tycker att de är viktigast att ja känner mig trygg och känner att jag ha något stöd. Det är ju en ganska stor sak, att genomgå en förlossning.

Näe nu ska jag nog hoppa in i duschen tro ja :)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0