Inlagd!

Om 1 timme så ska jag och mamma befinna oss på förlossningen. Kommer att bli inlagd nu ikväll. Så kommer dom att smörja någon hormonsalva på livmodertappen så att de kanske sätts igång. Jag hoppas att det blir redan inatt de sätts igång.
Har starkare värkar nu, med kanske 4 minuters mellanrum, men jag står ut. Dumt att klaga när de inte alls är någonting jämfört med vad de kommer att bli :P

Idag på mödravårdcentralen så gjorde dom en ctgkurva som såg bra ut, sen så gjorde jag ett pissprov, så kollade dom fostervatten mängden och det var inte jätte mycket vatten så därför dom ska sätta igång mig.

Näe nu ska ja paka ihop och sen hoppa in i duschen så uppdatera jag när jag kommer hem med min lilla bebis :)

/Malin Håkansson


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kom igen nu Malin, ring mig inatt och säg att ungen äntligen har kommit ut! :p

2009-08-12 @ 22:07:56
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0