Ingen bebis :(

Hej hej

Vaknade 10.30 i morse igen. Låg kvar ungefär till 11.00 sen gjorde jag frukost till mig och Ida. Sen hoppade jag in i duschen, och när jag var klar så hade min gulliga lilla Ida dammsugit hela min lägenhet, hur snäll är inte hon då??? :)
Sen gjorde vi oss klar, for på återvinningen, time och sen tanka, och nu ska vi gå upp till farmor och farfar och spela en plump och hoppas på att det sätts igång så jag får åka in.

Jag Ida packade även klart BBväskan igår :) Så nu är den med klar, nu äre bara mig vi vänta på :P

Näe nu ska vi gå.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Ida

De är klart man gör rätt för sig när man har sovit och hjälpt till med röran.. ;) Håller tummarna nu att du åker in inatt.. Puss vännen min!

2009-08-02 @ 16:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0