Bakning

Hej hej

Igår hann jag inte skriva någonting, och idag har jag inte orkat fören nu.

Igår vaknade jag iaf av Novalie 05.45, låg och lyssnade på henne ett tag, sen somnade hon om mellan 06.20 - 06.40, sen kl 07.00 klev Zanna och Novalie upp och jag la mig och kollade lite på sjukhuset, och sen somnade jag om till 12.30! Skönt :)

Så klev jag upp, la mig och kollade på lite OC innan Sara kom, så gick vi och hämtade Pizza, Ida käkade oxå med oss :) Sen så kom även Lisa förbi och kollade in mitt hem :P Så satt vi och pratade ett tag, sen for Lisa hem och jag och Sara gick hem till mamma och pappa.
Så fick jag för mig att ja skulle baka, så ja skrev ner massa recept, sen gick vi på ICA och handlade, sen hem och laga middag.
Sen satte jag och Sara igång att baka :) Vi bakade bullar och chokladbollar :) Vi skulle göra chokladsnittar och snoddas med, men de blev för sent :P Tack för hjälpen :) <3

Ja, sen så gick jag och Sofie och la oss, ja kollade på några avsnitt av sjukhuset, sen la ja mig och skulle sova, precis när ja höll på att somna så vaknade Novalie och va jätte ledsen, så Zanna bytte blöja på henne och gav henne en skvätt välling, och sen 03.30 så fick jag sova.

Vaknade av Novalie 06.45 i morse, men hon och Zanna klev upp 07.00 så då somnade jag om. Sen vaknade jag av att Novalie kom och väckte mig 10.45, då va de bara att kliva upp, klä på mig och tvätta av mig lite sen kom Monica så skjutsade hon mig till BM. Allting såg bra ut, hon behövde BARA ta blodtrycket 9 gånger innan hon fick till det.
Om jag inte ha fått någon bebis innan Måndag så måste jag in till stan på Mödravårdcentralen och kolla om dom ska sätta igång mig, känns inte så kul. Vill ha en normal förlossning.

Men idag har jag hafr som magknip typ, har de än. Möjligtvis att de är förvärkar, ja hoppas på de :)

Näe nu ska ja lägga mig och kolla på lite sjukhuset innan Emma och Zanna kommer tillbaka efter deras promenad.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja man får hoppas den lille kommer ut snart, åå vad söt h*n kommer vara :)

Du måste ta och lära mig plump det verka as kul :D

Puss

2009-08-05 @ 23:31:44
URL: http://jenniebertilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0