2 Veckor

Hej hej

I morse vaknade E 07.00 så vi klev upp så gav jag han mat, bytte bjöla och tvättade han och så, sen så la vi oss och sov igen till 10.30 :)
Han är så snäll och sover så bra på nätterna :) Är endast en natt han varit vaken och de var för att dumma jag åt en chokladboll :P

Igår var jag och Zanna upp till farmor och farfar och käkade middag. Fiskpinnar potatis och spenat, hur gott som helst :) Så spelade vi en plump och jag vann :)

Vad har hänt sen jag kom hem då? Ingenting alls. Jag är hemma och myser med E mest. Har varit upp till farmor och farfar och hälsa på, ja, man hinner inte så mycket på dagarna :P
Mamma och Zanna är här och hjälper mig städa, tvätta och diska. Hade inte klarat mig utan er. Tack <3

Nu har jag äntligen fått min efterlängtade byrå som alltid varit slut när Ida varit i Sundsvall, men nu har hon köpt den :) Tack tack <3
Och uppskruvad blev den av min snälla morbror Jan :) Tack <3

På Måndag ska jag äntligen åka in till Östersund och provsitta sofforna ja förmodligen ska köpa, åh vad jag längtar :) Så ska jag snart skicka iväg en beställning till Jotex med lite småsaker, tavlor och så. Snart börjar de likna ett hem här :)

Näe nu ska jag gå och föna håret innan lilla E vaknar.

Idag blir lilla E 2 veckor. Usch ska tiden gå såhär fort så är han ju snart lika gammal som mig :P
/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: johanna

åh jag vill så gärna komma och hälsa på lilla underverket!! men duktiga jag har ju dragit på mig en förkylning, och på söndag åker jag till norge i tre månader.. förhoppningsvis kommer jag hem nån helg så jag kan komma förbi och kika lite på honom! :) PUSS <3

2009-08-27 @ 15:16:20
Postat av: Lajjsa

Haha, EN sak till hände ju, du fick ju en världsgo tårta av The Proffesional Cakemakers ;) Jag tror vi kan ta å öppna eget jag å Ida snart :) Pussinuss.

2009-08-27 @ 20:00:13
URL: http://myrsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0