17 dagar och ingen bebis :(

Hej hej

Vaknade 07.45 av att mamma kom och frågade om jag hade haft nå ont i natt, så de va bara att kliva upp då.
Vaknade i natt vid halv 4 av en jävla värk, så gick ja upp på toa och sen tog de ungefär 1 timme innan jag somnade om igen, hade lite småvärkar medans ja va vaken, men annars ha jag fått sovit ostört hela natten. Skönt.

Ja igår så for vi ju som sagt in till Östersund, gick bra att åka in. Så for vi på coop och handlade de första vi gjorde och sen så åkte vi på förlossningen.
När vi kom in dit så fick jag ett rum, så tog en liten tjej blodtrycket på mig, sen så gick hon. Och jag väntade. Så kommer de in en annan tjej efter ett tag som sätter igång ctgapparaten så går hon iväg, sen kommer de in en tredje tjej som kollade om ja är öppen någonting, men de va jag inte. Så vi fick åka hem igen, och då drig vi äntligen på donken! Som jag har längtat.
Sen la vi oss och sov iaf.

Ja, idag 13.30 har jag tid på mödravårdcentralen igen, eller de kommer nog bli så att dom skickar upp mig på förlossningen, så ska jag väl ligga med en ctgkurva igen och så.
Jag vet inte om dom kommer lägga in mig idag eller inte, bero nog helt på hur jag mår och så, annars kommer dom nog skicka hem mig till lägeheten igen så kommer jag väl komma in i morgon igen och då sätter dom igång mig.

17 dagar över tiden är en lång tid.

Tack för alla fina kommentarer :) Nu hoppas vi bara på att den lilla vill kika ut!

Uppdatera ikväll om dom som sagt inte lägger in mig.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0