16 dagar och förlossningen

Hej hej

Vaknade av att Novalie ropa på mig i morse, hon kan ju inte riktigt säga Malin, men såhär lät de:
Mooonaa!! Mooonaa! Haha gull ungen min :)
Så stod hon upp i sängen med världens leende när jag kollade upp på henne :)
Så jag gick ut med henne till tvrummet där Zanna låg och sov, sen la jag mig och sov en stund till.

09.30 vaknade jag igen, och fundera om ja skulle kliva upp eller inte, så jag ringde och surrade med Michelle en stund, sen klev jag iaf upp.
Så när jag gick på toa så va de blött i trosorna, ja fick panik och börja undra om de kanske va vattnet som hade gått, så ja ringde in på förlossningen, och ja skulle ringa igen kl 13.00 om de hade kommit mer blött. Men dom trodde inte de va vattnet, men dom var osäker. Jag hoppas verkligen att det är de så jag slipper bli igångsatt!
Har även haft en strak "mensverk" sen jag vaknade, både i magen och ryggen, så de kanske är på G ändå :)

Fick även veta av förlossningskvinnan ja nyss pratade med att ja va öppen 1 cm, de sa dom aldrig igår, så nu äre bara 9 cm kvar tills den lilla kan börja komma ut :)

Nu ska ja betala räkningar.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0