14 dagar

Hej hej

I morse vaknade jag 08.00 av Novalie :) Gick ut med henne till Zanna som sov i sovrummet, sen la jag mig och sov igen, eller jag käkade frukost först. Så somnade jag om till 09.30 sen så kom Zanna in med Novalie för då var det dags att sova en stund för henne. Men när hon såg att jag låg där i sängen så började hon gnälla lite och ville komma och sova med mig i min säng :) Så hon la sig där, och stökade på ett bra tag innan hon somnade.
Men jag kunde inte somna om så jag låg och kollade på lillgumman, sen läste jag lite och efter ungefär 2 timmar så vaknade hon. Då stack Zanna, Novalie och Per och jag la mig och läste.

Sen låg jag i sängen till 15.45, sen hoppade jag i duschen och gjorde mig klar, så gick jag hem till mamma och pappa och hämtade upp Jan, Anette, Alexander, Novalie och Zanna så gick vi på ICA och tog ut pengar och sen på pizzerian och käkade. Gott gott :)
Sen gick vi hem, och sen for vi hem till mig. Jan, Pappa och morfar satte upp min takfläkt som ja fått av morfar och monica :) tack tack.
Jag och Monica gick ner i källaren och hämtade extra sängen till Sofie som oxå ska sova här. Sen åkte en klump hem och jag ställde fram fika till Jan, Anette, Zanna, Sofie och Per. Och dom gick hem för ett tag sedan.

Så kom mamma hit för ett tag sen, hon kom hit för att ta med mig ut och gå en sväng :P Är så varmt på dagarna så passar på på kvällarna. Så vi gick en sväng och pratade lite. Och nu sitter jag här.
Nu tror jag att jag ska ta mig en frukt och sen lägga mig och läsa.

I morgon 11.00 så åker jag, mamma, Zanna, Alexander och Anette in till Österund. Eftersom att jag ska på mödravårdcentralen. Jag hoppas att allting ser bra ut och att jag kanske få en chans att sättas igång självmant. Men det visar sig i morgon. Uppdatera jag ingenting i morgon så har dom satt igång mig.

Näe nu ska jag hämta mig en frukt.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0