13 dagar

Hej hej

Vaknade 12.30 idag, var hur trött som helst och ville helst av allt bara somna om. Men det gjorde jag inte. Jag klev upp, käkade frukost och la mig och kollade på två avsnitt av OC, sen la jag mig i sängen igen och kollade på datorn. Men när klockan blev 15.30 så ringde jag så morfar fick hämta mig och skjutsa ner mig till älven där resten av familjen och släkten var.
Men alla skulle åka hem när jag kom, så jag åkte bara dit ner och vände. Sen på ICA med mamma och Sofie, sen till farmor och farfar och sen hem och käka middag. Och nu sitter jag här i värmen.

Nu har det gått 13 dagar sen BF, och jag är som sagt less. Värmen tar över, och även tröttheten. Men jag hoppas den lilla kommer ut nu snart.

Känns segt att åka in till Östersund på Måndag om inegnting händer innan då vill säga. Och sen åka in på koller varannan dag känns inte speciellt lockande vill ja lova. Sitta och åka bil i denna värme, plus att de inte är så skönt att sitta i en obekväm bil med stormagen. Men men..

Näe nu ska jag och Zanna gå hem till mig. Ja funder på att duscha och sen lägga mig, så trött är jag.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

obekväm bil? vi ska ju åka ford skruttunge

2009-08-08 @ 18:42:31
Postat av: Anonym

obekväm bil? vi ska ju åka ford skruttunge

2009-08-08 @ 18:43:05
Postat av: Anonym

obekväm? vi ska ju åka ford

2009-08-08 @ 18:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0