12 dagar

Hej hej

I morse vaknade jag 07.00 av att Novalie ville ha nappen, sen somnade vi om till 08.10! Lilltjejen var lite trött :p Så klev jag upp med Zanna och Novalie och käkade frukost, sen la jag mig igen och kollade lite på sjukhuset. Sen fick jag jätte ont i huve och började må illa så tänkte jag skulle sova en stund till, men lyckades inte somna om. Så jag klev upp och då hade Katarina och tvillingarna kommit, så umgicks lite med dom. Sen följde jag Zanna på systemet, sen gick vi på ICA, sen hem och sen bjöd Inger mig på lunch på Lotties :) Tack!

Ja vad gjorde jag sen då? Jo jag gick på ICA igen för ja skulle hämta ut paketet från jotex, men då hade jag råka radera koden så de gick inte att hämta ut så jag gick hem igen. Tog med mig Novalie, så la vi oss i storsängen och sova 1 timme :) Sen så kom Anette, Alexander, Jan, Morfar, Niklas och Jocke så började vi med maten, de blev grillat :) Gott gott :)
Sen ha vi suttit ute och prata med ja tog ett break och gick hit för att uppdatera er lite.

Ja, ingen bebis vill kika fram. Nu börjar jag verkligen bli less. I denna värme oxå. Usch, de är verkligen inte kul att vara höggravid i denna värme. Så till alla som vill ha barn, se till att inte gå gravid under sommaren. Det är mer en plåga än en njutning.

Nu ska jag gå ner och vara lite mer social med folket innan jag ska gå hem och lägga mig och sova.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0