11 dagar!

Hej hej

I morse vaknade jag runt 06.00 någon gång av att Novalie grinade, Zanna gav henne nappen, sen somnade hon om. Sen vaknar jag efter ett tag igen av Novalie grinar igen, då kollar jag på klockan och ser att den är 07.45! Fick en chock och trodde jag hade kollat fel, den lilla skruttan hade tagit lite sovmorgon :) Hon var jätte glad när hon väl hade väckt mig och Zanna, lillgumman då :) Så Zanna och hon klev upp och ja vred på mig och somnade om och vaknade igen vid 12.00, så käkade jag frukost, sen duscha jag och sen åkte ja till farmor och farfar.
Ida, Zanna och Novalie kom även dit, vi spelade plump, ja kom 2:a tillsammans med farmor :P Så fikade vi lite, sen hem coh käka middag. Jag och Ida åt pizza :) gott gott. Sen gjorde jag popcorn, sen for vi på bilbingo, vann ingenting :(

Och nu sitter jag här och är jätte trött. Tror jag ska borsta tänderna och lägga mig och kolla på sjukhuset.
Zanna är ute och går, men är nog snart hemma. Sådär hurtig ska oxå bli bara den lilla bebisen vill komma ut någon gång.

11 dagar över har jag gått nu, och nu är jag less. Speciellt nu när värmen är tillbaka, ja tro jag dör snart. Har fått tid på mödravårdcentralen på Måndag 13.30 om jag inte fått åka in innan. Jag hoppas verkligen jag få åka in snart. Men hoppas inte på i natt för jag är så trött så ja måste få sova känner ja.

Näe nu ska ja borsta tänderna och lägga mig.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0