Tisdag

Hej hej

Idag vaknade jag tidigt. 08.15 - 08.30 någon gång, försökte somna om men det gick inge bra. Så jag klev upp och åt frukost.
Sen la jag mig igen för jag blev så trött, men kunde inte somna, så ja startade datorn och kollade runt lite, men lessnade lika fort så jag la mig och kollade på film, sen ringde Lisa så jag pratade med henne ett tag :) Sen tog jag tag i mig själv och fick på mig andra kläder och ett ansiktet så gick jag ut med Rita en sväng :) Sen hem och städa undan, diska och packa, sen la jag mig och kollade vidare på filmen och väntade på att morfar och monica skulle komma hem.
När dom kom så hade dom sig lunch till mig, tack så mycket, det var jätte gott :)

Så nu sitter jag här mätt och belåten :P Så nu ska jag bara packa ihop datorn så ska vi åka hem på Hammarn, så ska ja träffa Tullerullan min :)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0