Svar till den "Anonyma"

Hej hej

Någon kommenterade mitt förra blogginlägg anonymt, så här kommer svaret till den personen.


Här kommer det den kommenterade, jag vet vem det är.
"Haha ja det är ju synd om hon som BAD om det och verkligen tiggde om det. Som inte ens var inblandad utan endast var ute efter bråka HELA kvällen."

Här kommer mitt svar till det:
Det spelar ingen roll om hon gick och bad och tiggde om det hela kvällen som du påstår att hon gjorde, jag själv har ingen aning om den här tjejen gjorde det eller inte, men det jag vet och har sett är att du har klöst henne på halsen. Och det spelar fan ingen roll om hon bad eller tiggde om det, nå fan må du väl ha mer vett i skallen än att ge dig på henne och klösa henne? Eller?
Visst jag ska inte lägga mig i, men blir så jävla förbannad när jag hör någon göra såhär mot mina vänner, och det var tydligen inte bara dom du flög på! Jag tycker att det du gjorde är helt sinnessjukt.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, sov länge :) Sen duschade jag och gjorde mig klar, sen va jag på ICA, med Zanna och Jan, sen ute och gick med Zanna, Novalie, Anette, Alexander och Indra, sen la jag mig och läste och vilade en stund, och nu ska vi snart bege oss upp till morfar och monica för att äta middag med alla där :)

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja men jag stod där och bad på mina bara knän :)

Älskar dig!

2009-04-12 @ 17:57:03
URL: http://diaaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0