Sovdags

Hej hej igen!

Nu har vi ätit middag, det blev pizza idag, vad jätte goda pizzor här :)
Sen har jag kollat på det okända, det var inte så bra som jag trodde att det skulle vara, men det var ändå  lite intressant!

Nu har jag precis bäddat, är jätte varmt i rummet ja ska sova i :P Jag kommer känna mig som en prinsessa i natt :P Det är bara prinsesssaker på rummet jag sover i :P

I morgon ska vi åka och gå i lite affärer, sen ska vi äta tacos :D Sen blir det väl TV och sen sova, som jag ska göra nu.

Ska lägga mig och kolla på Andra Avenyn nu som jag missade igår.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: EMMA

var du tvungen att skriva tacos! har tjatat på mamma hela dagen att vi ska äta det, men INTE! får bli i morron istället haha

2009-04-16 @ 15:01:08
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0