Snart så

Hej hej

Nu har jag iaf kommit hem till mamma och pappa. Kom hem runt 15.15, de tog prick en timme hem :)
Så när jag kom hem så gosade jag med Tullerullan, sen somnade ajg till 1 timme, sen var det mat, sen åkte jag mamma, Ida och Tullerullan och kollade på en lägenhet, en 3:a. Den va väl fin och så, men jag kände att ja inte skulle trivas i den, så nu har jag bestämt mig för den jag kollade på först, en 1:a :)

Sen for jag och Ida på Kryptan och hälsade på Inger som jobbade, så hon bjöd på fika :) Sen följde jag med Inger hem så började vi på en Rummy, sen gick jag hem och kollade på AA, sen packade jag det jag ska ha med mig i morgon, sen tvättade jag bort sminket och nu sitter jag här.

Ska snart lägga mig och se på ett avsnitt av Tre Kronor, sen läsa lite i boken som jag fick låna av Diana, läste bara ett kapitel igår sen somnade jag :P

Det ska bli så sjukt skönt att få komma bort i några dagar. Till mitt älskade fjällen <3 Ingen mottagning på mobilen, åh vad skönt det ska bli.
Slippa denna lilla skitby och Östersund.

Näe nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0